Marka Ubezpieczeniowa

HDI

Adres: ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa
Infolinia: 801 801 181 lub (22) 44 99 999
E-mail: info@hdi-asekuracja.pl

HDI

O HDI

HDI Ubezpieczenia to marka, która działa na polskim rynku od 2002 roku. Jest ona częścią międzynarodowego koncernu Talanx AG.

Kluczową informacją dla klientów jest fakt, że od 28 grudnia 2012 roku (połączenie sfinalizowane, obowiązujące od 1 stycznia 2013) marka HDI nie jest już oddzielną spółką, ale została włączona do struktur TUiR „WARTA” S.A.. Oznacza to, że ubezpieczycielem, który formalnie udziela ochrony i obsługuje wszystkie polisy sprzedawane pod marką HDI, jest Warta.

HDI pozycjonuje się jako marka oferująca proste i tanie ubezpieczenia, głównie komunikacyjne, które są dystrybuowane przez sieć agentów ubezpieczeniowych i kanały online.

Jakie produkty oferuje HDI?

Oferta HDI skupia się przede wszystkim na klientach indywidualnych, ze szczególnym naciskiem na ubezpieczenia komunikacyjne.

Dla Klientów Indywidualnych

Ubezpieczenia Komunikacyjne

To główny filar oferty. Pakiety obejmują:

  • OC (Odpowiedzialność Cywilna): Obowiązkowe ubezpieczenie
  • AC (Autocasco): Z możliwością wyboru udziału własnego
  • NNW (Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków): Dla kierowcy i pasażerów
  • Assistance: Pomoc na drodze
  • Ubezpieczenie szyb: Ochrona szyb samochodowych

Ubezpieczenia Majątkowe

  • HDI Twój Dom: Ubezpieczenie domu i mieszkania
  • HDI Gospodarstwo: Ubezpieczenie dla właścicieli nieruchomości wiejskich

Ubezpieczenia Turystyczne

  • HDI Podróż: Ochrona na wyjazdy krajowe i zagraniczne

HDI: Kontakt, Infolinia i Adres

Numery Telefoniczne

Infolinia HDI (Obsługa Klienta i Sprzedaż)

801 801 181 lub (22) 44 99 999

Dostępna:

  • Poniedziałek–piątek: 8:00-20:00
  • Sobota: 8:00-16:00

Obsługa Szkód (Telefonicznie)

(22) 44 99 999 lub 801 801 181

Dostępna:

  • Poniedziałek–piątek: 6:00-22:00
  • Sobota: 8:00-16:00

Assistance (24/7)

Dostępny całą dobę, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Zgłoszenie Szkody SMS-em

SMS o treści „SZKODA” na numer 661 001 581

Obsługa SMS dostępna:

  • Poniedziałek–piątek: 6:00-22:00
  • Sobota: 8:00-16:00

Adres E-mail

info@hdi-asekuracja.pl – adres do Centrali Spółki

Adres Korespondencyjny

TUiR „WARTA” S.A.

Skrytka pocztowa 1020

00-950 Warszawa

(Korespondencję dotyczącą polis HDI kierować na ten adres)

Adres Siedziby Warty

ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa

(Warta jest ubezpieczycielem polis HDI)

Jak Zgłosić Szkodę w HDI?

Kanały Zgłaszania Szkody

1. Telefon – najszybciej

Infolinia: (22) 44 99 999 lub 801 801 181

Dostępna: pon-pt 6:00-22:00, sobota 8:00-16:00

2. SMS

Wyślij SMS o treści „SZKODA” na numer 661 001 581

Obsługa: pon-pt 6:00-22:00, sobota 8:00-16:00

3. Formularz online

Na stronie hdiubezpieczenia.pl dostępny jest formularz zgłoszenia szkody

4. E-mail

Na adres: info@hdi-asekuracja.pl

Proces Obsługi Szkody

Po zgłoszeniu szkody:

1. Rejestracja

Szkoda zostaje zarejestrowana w systemie Warty. Otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia i numer sprawy.

2. Kontakt Inspektora

Jeśli zajdzie taka potrzeba, Warta wyśle inspektora do oceny uszkodzeń.

3. Wycena

Sporządzona zostanie wycena szkody.

4. Decyzja i Wypłata

Podjęcie decyzji o wysokości odszkodowania i jego wypłata (zazwyczaj w ciągu 14-30 dni).

Ubezpieczenia Assistance (24/7)

Jeśli posiadasz ubezpieczenie assistance w HDI, możesz liczyć na:

  • Pomoc na drodze (uruchomienie pojazdu, wymiana koła, dostarczenie paliwa)
  • Holowanie do warsztatu
  • Transport pasażerów
  • Najem samochodu zastępczego
  • Pokrycie kosztów noclegu

Assistance dostępny jest przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Wypowiedzenie Polisy w HDI

Procedura Wypowiedzenia

Polisę HDI można wypowiedzieć na kilka sposobów:

1. Telefonicznie

Zadzwoń na infolinię: (22) 44 99 999 lub 801 801 181

Doradca przeprowadzi Cię przez procedurę wypowiedzenia.

2. Mailowo

Wyślij pismo wypowiedzenia na adres: info@hdi-asekuracja.pl

3. Tradycyjnie (List)

Wyślij pisemne wypowiedzenie na adres:

TUiR „WARTA” S.A.

Skrytka pocztowa 1020

00-950 Warszawa

4. Online

Na stronie hdiubezpieczenia.pl mogą być dostępne formularze do wypowiedzenia online

Warunki Wypowiedzenia

  • Termin: Wypowiedzenie musi dotrzeć do Warty co najmniej 1 dzień przed końcem okresu ubezpieczenia
  • Forma: Pisemnie (może być tradycyjna lub elektroniczna)
  • OC musi być ciągle aktywne: Ubezpieczenie OC samochodu musi być cały czas obowiązujące – nie można dopuścić do przerwy w ochronie

Szablony Wypowiedzeń

Szablony i wzory wypowiedzeń mogą być dostępne na stronie hdiubezpieczenia.pl lub można poprosić o nie telefonicznie.

Ważne Informacje

Ubezpieczyciel

Rzeczywistym ubezpieczycielem polis HDI jest TUiR „WARTA” S.A., a HDI to marka pod którą sprzedawane są te polisy.

Gwarancja Depozytów

W ramach Systemu Gwarancji Depozytów (SGD) posiadacze polis mają gwarancję ochrony swoich roszczeń do określonej kwoty.

Rozwiązywanie Sporów

W przypadku nieporozumienia z Wartą dotyczącego polisy HDI, można się zwrócić do:

  • Rzecznika Ubezpieczonych (jeśli zostanie powołany)

Numer телефону do Warty (ubezpieczyciela) to: (22) 44 99 999 lub 801 801 181

Ostatnie wpisy na blogu

Masz pytanie? Skontaktuj się!

skontaktuj się